lørdag 30. mars 2013

Gammel moro - Chelsea Flower Show 2009

Jeg sliter litt med hagebloggleden når vinteren henger sånn i - så jeg gikk på jakt i bildearkivet igjen for mer inspirasjon.

Her kommer noen bilder fra Chelsea Flower Show 2009. De fleste bildene har Landsbymannen tatt - han holder nemlig kameraet rolig på strake armer - det gjør ikke jeg ...  Og det var mye folk så det er nesten mer å se på bildene, enn det vi egentlig så da vi var der.



Jeg husker ikke lengre hvem som stod bak de forskjellige hagene , men jeg liker så godt teksturen og fargene i denne.  Litt for stram i stilen for å være min drømmehage - men definitivt lekker.



Vann i hagen er jo vakkert , bare nyt de flotte bølgeformene på skulpturene i vannet.  Og fargekombinasjonen på plantene ved bredden er jo bare råherlig!


Jeg tror kanskje jeg kan dele opp gleden over litt flere innlegg - men et litt sært og morsomt innslag var jo denne hagen under her - i plastelina! Ha en fortsatt god påske !


2 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Sånt varmer godt når vinteren aldri tar slutt :-)
    Fortsatt god påske!

    SvarSlett
  2. Det er nok mange av oss som sliter med hagebloggleden når kulden biter oss om ørene. Men våren kommer, og da..... :-). Godt å ha et billedarkiv med herlige minner å ty til. Ha en fortsatt god Påske.

    SvarSlett

Kommentarer er veldig hyggelig å motta.

Juni er her

Duftende syrin har tatt over etter liljekonvallen.  Berberisen konkurrerer litt på baksiden om å ha mest duft.  Det er sommer... Og fo...