torsdag 11. april 2013

Ute til lunsj - på Operataket !

 
 

Jeg tok Anne på Moseplassen på ordet og reiste til Operataket i lunsjen min.  Det var en fin dag og omgivelsene var flotte for de fire designhagene som ble presentert. 
 
Her er mine inntrykk av tre av hagene - ved den knallgule hagen var det alltid mange folk så der fikk jeg ikke tatt noen gode bilder dessverre. 
 
Her er mine favoritter på taket:
 
De store Vrihasselbuskene - de er så grafiske og kule!
Insektshusene - det synes jeg er en veldig god ide til hagen!
Koselig sitteguppe!
Cameliaen var nydelig!
Drivhus - jeg ønsker meg et drivhus!
En praktisk pottebenk - ja det er også på ønskelisten!  
 
Det var også utdeling av en goodiebag fra Plantasjen - det var stas ! 
Nå har jeg fått en flott Hortensia som bor i glassverandaen til kulda gir seg. 
Beskjæringssaks, gjødsel. frø og såbakke var også med i posen - alltid kjekt å ha .
 
 
Hyggelig å treffe Marit og Anne Kari også - kanskje det går an å få til et bloggetreff for fler hageglade folk ?

1 kommentar:

  1. Takk for sist! Ja, et bloggtreff hadde sikkert vært hyggelig, men Norge er et vanskelig land å ha treff i pga. geografien. Det er så mange jeg gjerne skulle ha truffet, men de bor så langt unna. Men et østlandstreff går det jo sikkert an å få til likevel. Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett

Kommentarer er veldig hyggelig å motta.

Juni er her

Duftende syrin har tatt over etter liljekonvallen.  Berberisen konkurrerer litt på baksiden om å ha mest duft.  Det er sommer... Og fo...